بمب هسته ای

بمب هسته ای

رهبرا فرمان بده من مصطفایی دیگرم....

پیام های کوتاه
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۴۱
    پیام
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

این الرجبیون؟

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ
حلول ماه رجب و میلاد امام باقر(علیه السلام)رو خدمت همه ى مسلمان ها تبریک عرض میکنم.
التماس دعا
  • صله علم

نظرات  (۱)

  • محمد مهدی یوسفی
  • امام موسی کاظم علیه السلام :

    رجب نهر فى الجنه اشد بیاضا من اللبن و احلى من العسل فمن صام یوما من رجب سقاه الله من ذلک النهر.

    رجب نام نهرى است در بهشت از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‏تر هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد خداوند از آن نهر به او مى ‏نوشاند.

    من لا یحضره الفقیه، ج 2 ، ص 92 ، ح 1821

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی