بمب هسته ای

بمب هسته ای

رهبرا فرمان بده من مصطفایی دیگرم....

پیام های کوتاه
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۴۱
    پیام
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

تبریک

جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸ ب.ظ

سلام 

از همه ی معتکفین التماس دعا دارم 

میلاد امام علی (علیه السلام ) رو خدمت تمام مسلمانان تبریک عرض میکنم 

معلمان عزیز م دستتان را میبوسم روزتان مبارک 

پدرم روزت مبارک 

خدایا تو را سپاس به خاطر همه ی این نعمت ها به خصوص شیعه بودنم 

  • صله علم

نظرات  (۱)

  • سید.ف میرمصطفی
  • خواهش میکنم خواهش می کنم اختیار دارید...!!!!!
    الکی مثلا من هم اعتکاف رفتم، هم معلمم، هم پدر!!!
    ...
    ولی ایشالا نه الکی که واقعی، شیعه باشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی