بمب هسته ای

بمب هسته ای

رهبرا فرمان بده من مصطفایی دیگرم....

پیام های کوتاه
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۴۱
    پیام
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

ببخش آقا...

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ب.ظ

نوکر خوبی نبودم خودمم میدونم آقا 

ولی من هر چی که باشم پای تو می مونم آقا

آقا

دم غرب میگیره دلم 

نگو حرم که میره دلم 

همه ی خوبا رفتن من موندم و آه

به جون هر چی مَرده قسم 

اگه به کربلا برسم 

براتو من میمیرم تنها با یه نگات آقاجانم

بعضی ها محبت اهل بیت رو واقعا دارن تو دلشون اما نمیدونم....

  • صله علم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی