بمب هسته ای

بمب هسته ای

رهبرا فرمان بده من مصطفایی دیگرم....

پیام های کوتاه
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۴۱
    پیام
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۵
تیر

  • صله علم
۲۵
تیر

  • صله علم
۲۵
تیر

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای رئیس‌جمهور
با سلام و تحیت و تشکر از زحمات فراوان جنابعالی، اولاً لازم میدانم از تلاش پیگیر و پرطاقت هیئت مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ئی صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و پاداش الهی را برای آنان مسألت نمایم، سپس، به سرانجام رسیدن این مذاکرات، گام مهمی است، با این حال لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود. به خوبی میدانید که برخی از شش دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند.
از ملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت و متانت خود را حفظ کنند تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
سید علی خامنه‌ای
۱۳۹۴/۴/۲۴

  • صله علم
۲۵
تیر

وقتتان را بیهوده به هدر ندهید؛ خیلی از بچّه‌های جوان ما -دانشجو و غیر دانشجو- وقتهایشان را هدر میدهند، در این شبکه‌های اجتماعی و مانند اینها میگردند یا در بعضی از جلسات بیهوده‌ی بحث‌وجدل‌های این‌جوری می‌نشینند. وقتتان را هدر ندهید، وقتتان را درست مصرف کنید، هم به درس برسید، هم به کار تشکیلاتی برسید؛ به هردوی اینها باید برسید.

  • صله علم
۲۵
تیر

چیزی که من از بزرگان شنیدم و به شما عرض میکنم یک کلمه است مهم ترین کار برای اعتلای معنوی و روحی پرهیز از گناه است این مهم ترین کارهست .گناه ها هم مختلف اند هم گناه زبان هست هم گناههای مربوط به چشم است هم گناههای مربوط به دست است،گناهها را بشناسید خودتان را مراقبت کنید،تقوا، تقوا یعنی همین،تقوا یعنی مراقبت .در یک جاده ی خطرناک وقتی دارید حرکت میکنید دقیق مراقبید این تقواست ....بلافاصله بعد از این انجام فرائض هست. در میان فرائض هم از همه مهم تر نماز هست ، نماز اول وقت با حضور قلب، حضور قلب یعنی این که شما وقتی نماز میخونید بدونید با کسی دارید حرف میزنید...گاهی هم حواس انسان پرت میشه عیبی نداره به مجرد این که باز حواس انسان جمع شد همون حالت را ، احساس داشتن مخاطب را در خودش احساس کند.. نماز اول وقت حتیالمقدور نماز با جماعت. این چیز ها را رعایت کنید شما اعتلای روحی پیدا خواهید کرد. 

  • صله علم