بمب هسته ای

بمب هسته ای

رهبرا فرمان بده من مصطفایی دیگرم....

پیام های کوتاه
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۴۱
    پیام
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

حمله عربستان به یمن

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ

حمله به یمن در راستای حفظ سلطه غرب براین کشور انجام گرفت/ عربستان دچار مشکلات بیشتری خواهد شدکارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم عربستان که با تغییرات انجام شده در آن، تاحدودی متزلزل شده است؛ با این تجاوز دچار مشکلات بیشتری خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا دکتر محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خاورستان ؛ در خصوص حمله عربستان به یمن گفت: پیروزی مردم یمن و سرنوگونی رژیم دست‌نشانده موجب می‌شود که امکان سلطه آمریکا و بسیاری از کشورهای منطقه را در کشور استراتژیک یمن حذف کند.

حمله به یمن در راستای حفظ سلطه غرب براین کشور انجام گرفت

وی افزود: به همین لحاظ تحمل این پیروزی برای ارتجاع عرب، آمریکا، اسرائیل، انگلستان و متحدینش بسیار سخت بود و حمله به یمن در راستای حفظ سلطه غرب براین کشور انجام گرفت.

مشارکت ترکیه، پاکستان و سودان در حمله به یمن یک ننگ تاریخی برای این کشورهاست

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: 10 کشور در این حملات مشارکت کردند که اتحاد ارتجاع عرب علیه یمن امری طبیعی و از طبیعت شیطانی بوده و هست اما مشارکت ترکیه، پاکستان و سودان در این حملات و در مقابل مردم یمن، یک ننگ تاریخی برای این کشورهاست و مردم این کشورها باید علیه این تجاوزات و مشارکت، فعالیت کنند.

مردم یمن حق حاکمیت برسرنوشت خود را دارند

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: مردم یمن حق حاکمیت برسرنوشت خود و تعیین سرنوشت خویش را دارند و عربستان و دیگر کشورها به هیچ وجه مجاز به حمله به یمن نبوده‌اند.

به دلیل حاکمیت قانون جنگل در شورای امنیت امکان محکومیت این تجاوز در این شوری وجود ندارد

وی تأکید کرد: هیچ مجوزی از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد برای این تجاوز صورت نگرفته است اما به دلیل حاکمیت قانون جنگل در شورای امنیت که اگر هر یک از 5 کشور دارای حق وتو از تجاوزی دفاع کنند و هرنوع قطعنامه‌ای علیه این تجاوز را وتو کنند؛ امکان محکومیت این تجاوز در شورای امنیت وجود ندارد.

ملت یمن توان مقابله با این تجاوزات را دارد

کارشناس مسائل سیاسی بابیان‌اینکه در این جنگ آمریکا، انگلیس و فرانسه از این تجاورز دفاع کرده و حتی مشارکت می‌کنند گفت: شرایط سختی برای مردم یمن پیش آمده اما مردم یمن که بر رژیم مورد حمایت عربستان و دیگران فائق آمده است، توان مقابله با این تجاوزات را دارد و در نهایت مطابق با وعده الهی، متجاورزین مجازات خواهند شد و نصر و پیروزی نهایی با مردم یمن است.

عربستان دچار مشکلات بیشتری خواهد شد

قدیری‌ابیانه اظهار کرد: رژیم عربستان که با تغییرات انجام شده در آن، تاحدودی متزلزل شده است؛ با این تجاوز دچار مشکلات بیشتری خواهد شد و همچنین دیگر کشورهایی که در این تجاوز شرکت کردند، دچار مشکلاتی می‌شوند.

وی افزود: ملت یمن می‌تواند با مبارزات خود و با مقاومت در برابر تجاوز براین توطئه‌ها فائق آید.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در حالی که کشته شدگان متجاوزین جایگاهشان در جهنم است، شهدای یمن در بهشت جای خواهند داشت.

این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد.

  • صله علم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی