بمب هسته ای

بمب هسته ای

رهبرا فرمان بده من مصطفایی دیگرم....

پیام های کوتاه
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴ , ۰۹:۴۱
    پیام
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

بی توفیقی

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

دوست شهید خلیلی می گفت: من بی توفیق بودن خودم رو با علی حس کردم 

من هم بی توفیق بودن خودم رو با دوستانم فهمیدم 

  • صله علم

نظرات  (۱)

  • اشکان عاشوری
  • چطور اعصابی آرام داشته باشیم؟
    مفتخریم که شما بازدید کننده ما هستید.
    ما علاوه بر رسالت وبلاگمان کارهای طراحی از قبیل :طراحی لوگو،طراحی کارت ویزیت،طراحی بنرهای تبلیعاتی برای وبلاگ ها و وبسایتها ، طرح پست ثابت،طراحی هدر و ..... . 
    پیشاپیش از بازدید و نظر شما سپاسگزاریم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی